woensdag 28 augustus 2013

Hallo allemaal!

Wow, wat een week! Ik heb zoveel gezien en gedaan. En ik heb niet eens mee gedaan met de introductieweek :') Om te beginnen kwam mijn lieve vriendin rùna helemaal vanuit zeeland. Ze bleef hier drie dagen en zoals altijd hebben we leuke dingen beleefd. Lekker de stad doorlopen en plekken zien die je normaal niet zo snel zou zien. We zijn 's avonds op sint pietersberg geweest (of in ieder geval het begin ervan?) en we hadden mooi uitzicht over de stad.


Dat zag er zo uit (: Is het niet mooi? Het was wel een eindje wandelen, maar de rust, natuur en uitzicht waard.


Dit was een parkje waar we 's middags zaten. Het was leuk want ze hadden er loopvogels, herten, ezels en eenden.  Dieren! <3
En hieronder de mooie maas.


Donderdag en vrijdag had ik ook vrienden op bezoek en het was funnn! We hebben lekker met z'n allen de aziatische supermarkt bestormt haha. Ik heb strawberry fanta gekocht, het was zoet maar lekkerrr. 
Ik besloot om als verassing mee naar Enschede te gaan want ik heb toch een OV. Wel wat gedoe daarmee maar dankzij peps ben ik alsnog thuis gekomen! Ik liet mijn ouders lekker in de nacht schrikken haha.
Na een geweldig weekend ging ik maandag weer terug en toen heb ik de allerliefste Rosalia nog gezien! Ik ging terug met gezelschap maar volgende week als ik weer thuiskom (yay!) moet ik toch echt 3 uur en 3 kwartier alleen reizen.. sigh.
De afgelopen 2 dagen heb ik school- opleiding- en klasgenoten ontmoet. Nu ken ik tenminste wat mensen haha.
Nu ga ik opruimen want het is a big messss in mijn kamer haha.

Toedellllssss mijn lieve vrienden!

Ps: (voor de mensen die kleine dingen ook interessant vinden) Nu gelukkig al meer gewend aan de verkeersgeluiden. En af en toe raast er een vliegtuig laag over, maar dat is leuk! En de wasmachine doet alsof hij ontploft. Ik schrok me dood xD zo'n hard kabaal ben ik niet gewend. Maar hij overleeft het. :3
En morgen begint de introductie van school, yay.
Tschüss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten