maandag 16 september 2013

Konnichiwa~

Konnichiwa minnasan!
Tijd voor een nieuwe update ;) Want jullie zijn vast nieuwsgierig hoe het met mij gaat. Het gaat super! School bevalt goed en de (meeste) leraren en klasgenoten zijn tof. Ik kan alles goed bijhouden dus met school gaat het helemaal prima. Aan dat hele eind fietsen raak ik en vooral mijn benen ook gewend. Ook al wordt het weer langzamerhand slechter en is er veel tegenwind op de heenweg. Misschien moet ik binnenkort maar eens met de bus. Maar dat moet ik nog vroeger opstaan.... There goes my sleep.. ;~; Oh well.
Ik heb twee geweldige weekenden gehad, en aankomend weekend ga ik weer naar Enschede. De vier uur durende treinreis bevalt prima zolang ik lekker kan dromen en muziek kan luisteren. Het is niet zo saai als ik had verwacht. Maar goed, aangezien dromen mijn hobby is~~~ vermaak ik me wel.
Ik heb niet heel veel te vertellen. Dus sayonara my tomodachis!

4 opmerkingen: